::the playground::

+++ it's all about proximate & ultimate +++

1st day mssd

MSSD dah bermula hrni..and this is the first time, aku tgk and terlibat dgn sukan ni, walopun bukan jd petugas whatsoever..aku just jd pengiring atlet sekolah atau lebih tepatnya, tukang bubuh nombor and tukang catat masa peribadi dorg tu.. tp xpe, aku boleh jlnkan semua tugas tu sambil duduk dan bersenang lenang atas bangku stadium yg xberapa lawa dan byk tahi burung tu, sambil baca 'women's weekly'. (perasan sumthing ladies2 sekalian?)

seperti yg aku rs aku dah ulang byk kali, mmg la-la boys x berape tau malu...so, aku mmg xboleh rs malu dgn mereka mereka itu. dgn penuh keselamberan, rubaa salin seluar tinggal underwear je kat tepi aku. huh! aku perlu buat tidak tahu dan berlagak selamber jugak. nasib kamu maseh di bwh umur! aku pun atas umur sikit sj...so, balance la~~`:p
rubaa ni student aku, dulu aku sempat ajar sains kls dia 2 bulan, pastu skang ni ajar seni je kat kelas dia tu, pernah skali aku terpaksa ajar BM kelas tu, n aku bg omwek esei. rubaa cerita pengalaman dia practice karate utk ke China. aku terkejut dgn ability dia..mcm2 dia masuk, karate, track event..etc. and semuanya cemerlang. hebat gile.pdhal badan kecik je.

1st day ni, byk long distance pny acara, and smestinya la salle conquer la.hebat kan? walaupun br saringan, semua pelari la salle dpt rank 1st or 2nd je. so, automatically msk final la.. so, esok it must be really exciting day! and i hope they gonna win in all events.

p/s: aku rs best sbb xpyh jaga exam yg sgt membosankan tu. huhu

0 comments: