::the playground::

+++ it's all about proximate & ultimate +++

curiosity nvr kill aite??

selamat pagi cinta!!!

waaa...hrni aku bgun awal pg utk solat then aku x rs nak tdo blik sbb dah terbiasa sepanjang minggu ni dok bgn pepagi n p stadium..tp hrni stadium tutup, then acara harini akan dianjak ke hari esok, n seterusnyalah. so, means sabtu ni aku maseh bekerja..but in more exciting condition la..sounds cool heh?

jom, sape2 yg free, mari kita mengusha anak2 ikan, abg2 ikan serta bpk2 ikan. x dilupa juga, mak2 ikan. hahaha

owh, mmg dah jd habit aku kot, everytime aku bkk blog ni, the 1st thing yg aku akan tgk is, kotak chat aku tu-feedjit trafic-hot2 then last skali br aku bc komen2 kwn aku yg ntah hape2 tu..huahua..
tp...aku mmg manusia yg penuh rs keinginan ingin tahu, sapekah gerangan manusia yg dr jakarta itu? kalo lokasi seperti d bwh ini..anda sendiri tahu bukan?

w.persekutuan - dr encaretaker yg sgt 'suka'kan kejenya itu, dan jg en mat yg sy kira sebok dgn stdynya tu.

santa clara- ceit! pdhal kat png je pown..hukhuk

norwich - ah , yg ini btoi btoi btoi.kan kan kan cik biotech kan?

kota kinabalu - my sis kot.woi!!

kdh, png dsb - i think teslians yg agak agresif dgn aktiviti paintball itu..wakaka

dan beberapa lokasi dr pengunjung2 yg sy hny tau di alam maya ini.

so, cik JAKARTA.. sapakah gerangan kamu ya?

0 comments: