::the playground::

+++ it's all about proximate & ultimate +++

sup koww mmg best!

kenapa kamu kamu semua ckp aku lucucah? owh...aku sgguh tidak paham kenapa?
apa yg aku ckp tu semua benar belaka...takde tokok tambah, takde diskaun jugak..100% pure! :p

tp, kdg2 aku pikir manusia ni mmg makhluk yg tersangatlah komplex. (aku br je ajar pasal cell, chapter 2 sc form 1).
psikologi manusia, behaviour manusia...semua tu, kalo bergulung2 ijazah pun xguna kalo still x paham hati kecik seorg manusia tu.. setakat teori..x guna bai~~~
ahakz..terikut2 dgn la-la boys tu. ape la yg best sgt dgn perkataan "bai" tu pun aku xtau. heran! sikit2...bai...sikit2 bai... ape jadah dan ape faedah?? lu pikirla sendiri,k?

sepanjang aku dok bwk budak pegi stadium tu, aku rs aku semakin rapat n semakin kenal perangai budak2 tu sorg2..memacam hal lah.
kat sekolah aku ajar dorg, kat luar ni aku lak yg diajar.

" cegu, cegu tau tak cikang tu ape?"

"ape? pikang ..ke wikang ke...tu sy penah dgr la kot. tu pun ms tgk 'Ally'.."

"ala....cegu ni...kate balak mat rempit..xkan cikang pun xtahu!"

" la...btol la sy xtau..ape mendenya tuh?"

" tu...(sambil tunjuk kat bdk2 kadet). hah., tu lah cikang.nmpk x? keciiiik je kaki seluar dorg tu."

"ooooooooo"



ptg tu, aku blik umah jap tukar baju,

" fuiyooooo...cegu pakai cikang!!!!"

alamak! aku tersilap pakai seluar!

" mmg awek rempit la cegu ni!"

ceit!!!! nyesal aku!





dan yg plg bestnya skang ni..aku dah ada protector..or shud i say bodyguard?
haha..haidhar yg dulu suka ckp aku kerek sekaligus berkelakuan kerek dgn aku tu...skang ni menjadi pembela aku...hahaha

" WOIIIIII DIAM LA! cegu ckp diam, diam la!!!"

wah wah wah...sang otai is on my side sekarang?!!! jgn jeles u olll.. buahahahhaha

5 comments:

nurul March 5, 2009 at 7:29 PM  

hahaha

cikang tu adekah sama mcm jelung(merujuk kepada seluar kecik dibwh jugak dgn sedikit senteng)

nani March 5, 2009 at 11:55 PM  

ngeh ngeh. aku pun belajar perkataan baru frm my students.
'menarik'

aku cakap la, interesting ke menarik tu?
no.
menarik = menunggang motor bersama boipren.
ces!

diyana March 6, 2009 at 11:28 AM  

hoho...kt sini aku psi suar cikang la..sbb senang nk sarung boot.maknanya aku minah cikang??cilakang tol...

k3i March 7, 2009 at 5:37 AM  

dyana: huhu..tu ah pasal.
ntah nape aku suke cikang lak skang ni.rase bessssst jek.
haha

naniey: ade eh perkataan tu.?? menarik tu!!
jum kita menarik! huahua
xbest la..takat ex5 ape kelesss?? haha

nurul March 11, 2009 at 1:08 AM  

menarik
org tua dolu2 merujuk kepada teksi yg mencari penumpang..