::the playground::

+++ it's all about proximate & ultimate +++

the best feeling ever!

" beberapa pelajar sekolah kita berjaya mengharumkan nama sekolah kerana terpilih mewakili selangor dlm majlis sukan sukan malaysia tdk lama lagi.. pelajar tersebut ialah......"

masa tu ramai yg bertpuk tgn sbb rubaa satu2nya bdk lower form yg dpt jd wakil selangor. senyum memanjang je dia.

"ko tgk rubaa tu aida, senyum meleret je dr td..syok la tu"

" ala....cekgu pengiring pun ape krgnya??"

" hehehe...mestila! bangge siot aku!"

harini bermula dgn best. sampai je aku kat sekolah, terus rubaa terkam .

" cegu, sy dpt msk mssm cegu!" dgn muka excited gile.

" ye? bagus la..sy pon ade dgr dr cegu subra. tahniah!" sambil menepuk2 bahu rubaa.

" dpt event apa?"

" 2000 cegu...bla..bla..bla n bla.."
mmg dia sgt excited. aku pon tmpg excited


sbnrnya, aku sgt happy sbb dia cari aku semata2 nak bgtau hal mssm tu.
erm..skarang aku dh dpt rasa perasaan dihargai oleh anak murid sendiri..walaupun bkn dr segi akademik pon..but still...i am touched~~ seriously!

bukan rubaa sorg je, raguram bdk form 3 tu pun, jmp aku..excited bagitau yg dia dpt pegi mssm. Alhamdulillah... diorg still ingat kat aku walopun aku ni tukang bubuh nombor and tukang sidai baju n susun spike dorg je..
ekceli, aku tukang bg semangat sekali.

" sy takut la cegu~~~"
setiap kali raguram nak lari, itu la ayat dia.

" ala....rileks la..kamu sure boleh punya.. sy kompem la! tp lari kang jgn terteleng2 pulak,ok? all d best! "

baik x aku? hehe
.
.
.

0 comments: