::the playground::

+++ it's all about proximate & ultimate +++

wiken yg buhsan!

i deleted all the songs in the hardsk cz i tot they made my lappie got so slow..good that i did save some good songs. some of it i did not. hishhh~~

now, i am listening to some songs that really made my heart meltz..huhu..made me thinking back all those sweet memories...all the good things ever happen to me..and also the pain. i really like the distance by evan n jaron, breath by faith hill and many more. some songs will nvr be boring. aite?

some can really touch ur heart n made people like dayah cry all nite long..hahaha

**************end of part 1************

aku n dayah sgt bosan, lalu kami ke midvalley dan park di zon G yg 1st time aku ke sana..seb bek org xrmi lagi..so, parking dgn mudah dan cepat!
suasana mid mcm biasa...aku xpaham kenapa org kat sini suka ke shopping complex.. kalo diberi pilihan, aku lebih suka duduk kat tepi pantai xpun kat tempat2 yg angin sepoi2 bhs..bukan tempat yg aircond terlalu kuat sampai buat mata aku kering dgn cepat(nasib org pki contacts~~)..dan kalo diberi pilihan juga, aku lebih suka tempat yg aku boleh makan yg sedap2 tanpa belanja yg besar+ 5%gov tax+ 10%service charge . bengkek je hati bila kuar duit yg byk tp hati xpuas. hishhh! (keadaan di atas dikecualikan apabila kocek sdg tebal,ok?) haha

kami jln2 ke sana ke mari...tnpa hala tuju...
aku ajak dayah doll ke jusco..hati aku bertambah sakit bila ade poster SALE terpampang merata2. lalu kami keluar dr situ.
kami lalu di tepi vincci.
aku telah menyaksikan suasana yg sgt melucukan. vincci penuh dgn org pompuan x kire tua @ muda.. mmg packed gile. cam sardin dln tin. kena bukak hbs tin , br boleh tuang semua skaligus kan? hah, camtu la keadaannya.

ape yg lucu bkn sbb pompuan2 itu..tp laki2 itu.
kamu tau apa yg sgt lucu itu?
laki2 kpd semua pompuan2 itu semua sgt sabar mnggu kat bhgian luar vincci dgn beg2 shopping pompuan2 itu. bukan sorg, bukan 2 org...tp ber orang2... sgt lucu! kalo aku x malu dan berani dah lama aku snap situasi tu. gile lawak!
btoi kan d. doll?
pompuan2 di dlm tu sgt beruntung sbb ada laki2 yg rela mengekor mereka sambil memegang beg mereka2 itu. :p

lastly, kami dah bosan sbb xde benda yg boleh kami buat tanpa mengeluarkan wang, jadi kami pun berambus dr situ.

kami menuju ke hukm. berjumpa hanisah yg sdg struggle stdy utk final examnya tu.

ALL D BEST BEBEH!

***********END FOR THIS PART OSO**********

1 comments:

diyana March 11, 2009 at 1:30 PM  

kema,,nnt hang blk kiter pi lepak pyramd lakk...aku teringin nk mkn donut jco....urmmmyummmy!!