::the playground::

+++ it's all about proximate & ultimate +++

OUHH

boleh x kalo...

aku xnak pegi sekolah esok?

aku xnak iron baju kalo aku pegi sekolah esok?

aku xnak bangun tido awal pagi esok?

BOLEH TAK?
.
.
.
ouh, aku sgt malas pd hr isnin.
sape2 yg rajin sambut hr isnin, bagitau. aku nak berkenalan.harap aura positif berpindah ke dlm bdn ni.

ouh, kerja sgt byk. tp x perlu pikir byk, buat sj..kan?
jgn stress2 oke?

ouh, aku sgt menyampah.
perlukah aku bersikap seperti perempuan tipikal yg perlukan lelaki utk isi ms lapang dan ujung minggu?

ouh dayah,
jgn kau sayu sbb bye nak kawen.
sbb aku maseh di sini.. hoho

ouh merlin,
kau sgt cute. walupun telinga kau agak capang.
aku tak kesah!
(jom layan merlin jap!)


ouh, aku geli...dgn laki2 skinny jeans..ouh,puhleezz. sgt x cantek!
perempuan seperti aku, PEREMPUAN+SKINNY J.= ACCEPTABLE~~

ouh, entry kali ini sgt jelas..WIKEN YG BOSAN.

4 comments:

nurul March 29, 2009 at 8:16 AM  

oit perempuan tipikal~
hahahaha
jgn cuba berdalih
kamu mmg tipikal
(saja nak sakitkan hati!)

aku bukan sayu sbb apa..
cuma rasa hilang sesuatu

k3i March 29, 2009 at 8:41 AM  

hoho..
seriously, kdg2 mmg la terpikir cambest je kuar date..but when i think again, whats the point?
so, bek xyah. cam aku slalu ckp la..kawen je trus. sng cerita!
wakaka

anyway, still sayu ke?
no need kot..
hakhak..
dun worry, b happy!

nani March 29, 2009 at 9:12 PM  

jgn lah begitu
kamu tak perlu lelaki seperti aku untuk isi ruang-ruang hari minggu
dan for your info kan, i punya hari minggu tidak diisi pun kerana kami jauh..huhu
aww dayah, kamu sedih bye mahu kawen? aku pun sedihhhhh..kamu kema?

k3i March 30, 2009 at 6:33 AM  

ntah la nani oi..
mgkin aku dah mula menyampah bila org asek buat muka terkejut of me being single. WTH??

tlg cr penyelesaian , boleh?

huahua

btw, bye nak kawen, aku happy!
x sedih sgt pon. mgkin sbb bg aku, KAWEN ITU TANDA BAHAGIA..huhu..
so, aku tmpg bhgia utk dia.