::the playground::

+++ it's all about proximate & ultimate +++

20 sumthing la mista!

aku ke majlis kahwin salah sorg cegu sekolah td. cegu tu kawen dgn lab assistant kat la salle gak. jarak umur dorg tu agak jauh la jgk. tp sape kesah kan? age is just a number,rite? asalkan bahagia! huhu..

perghh! serabut btol kalo kenduri kawen ade org menyanyi2 ni. tensen aku. dah la bunyi kuat nak mampos... pitching lari tu toksah ckp ah..makan nasik pun boleh tersedak dibuatnya.

ramai gak cegu la salle yg pegi...x kire bangsa. bagus la cegu2 kat sini. semua cegu2 excited nak tgk rupa cgu mutalib..termasuklah aku! hhaha...cemana la agaknya rupa dia..haha.
setelah 2 jam menunggu pengantin berarak, lastly dapat gak kitrg tgk dua2 pengantin... wahh..sama cantik sama padan..
wuuuu...bestnya kawen! semua best! dari baju....pelamin...mkn..erm not bad. edible la~~~

tp yg tak bestnya,

mr vijay: he's married already(refer to cgu mutalib)...so.. after this, ur guy's turn la?

aku: oooo...lambat lagi, just wait another 10 yrs..maybe!? (sambil tergelak2 dgn aida)

mr. vijay: so, when u r 40 la??

aku: hah???

ish...kitorg ni mcm 30 dah ke? sheeeeeet!!! cinabeng sggh!

8 comments:

diyana March 15, 2009 at 8:33 AM  

hahahahhahaha
lawak2..pas ni hg kne wt perangai rebina...
aku rase mksud dia...hg ni matured....hehehe

k3i March 15, 2009 at 8:38 AM  

owh, cubaan utk menceriakan hati aku berjaya 50%..huhuhu

nurul March 15, 2009 at 8:22 PM  

ye la kema..
dia lupa kot.ang ni abis study pd usia yg sgt muda iaitu 23-34..
dia bajet cegu mesti dah dekat 30
so maksud dia ang ni bijak la..
ceria lagi 50%?

nurul March 15, 2009 at 8:22 PM  

eh silap 23-24

k3i March 16, 2009 at 3:18 AM  

34?????
what the heck babe??

50%-40%= so, 10% left...to make me happy~~ wuwuwuwu..

atreyu strange March 16, 2009 at 5:49 PM  

ouhh. he's just pissing you off. if he said 30+, then it would be still young to get married. so he said 40+, bcoz then you'd feel annoyed..like now. haha!

ejat March 17, 2009 at 6:55 AM  

hahaha...lawak btoi r kema...ang ptt smackdown ja cikgu 2....^_^

k3i March 17, 2009 at 7:21 AM  

..aku pissed off sambil tersenyum palsu.

..teringin gak nak smackdown, tp takut terkehel je