::the playground::

+++ it's all about proximate & ultimate +++

too bad~~ sigh!


viva kakak saye eksiden dihentam 2 bijik kereta..syang skali. namun, mujur prents saye nggak ada apa2 kecederaan. alhamdulillah~~~~

moral of the story of raye for dis year and years ahead.:
1) jgn bwk kereta laju2(bwk 100 cukupla..bkn nak lwn schumacher pon!)
2) sentiasa alert ngn distance ngn kete kat depan
3) baik jalan kat lororng kiri je..biar lambat cam kekure asal selamat.slalu eksiden kat lrg kanan la..sbb msg2 nk blagak terer bwk laju cam siottt je..kalo ada 3 lrg..better kat lrg tgh..sbb lrg kiri skali slalu lorinya besar2 amat! ngeri donk sih!
4) sang penumpang di belakang silalah pakai seat belt juge walopun agak tdk selesa. kalo kna hentam xdelah sakit2 tengkok dan bdn 2-3 mggu.
5)xpayah psg lagu / radio kuat2 sgt.. sbb nnt xperasan kite dah overlaju..hehe(aku rase la)
6) pekena kopi radix dulu ka...mai sechewen!(buat yg thn kafein la...i xbley~~)
7) kat bonet blkg tu biarla sentiasa ada tayar spare yg keras sbb boleh jd penyelamat (cam kes kete kak aku la ni...seb bek ade tayar tu.kalo x, mst remuk lagi teruk..then maybe someone can get hurt...huhuhu...

erm..stakat tu ja yg terlintas kat pale otak ini time..okeh..

cissss... tipah tertipu bang! td wani sms ckp kpm ckp dah bley cek posting on9...tup2 nggak ada lagik! hampesssss!

mlm ni gue nak tgk tv..dok dpn laptop lama2 buat kepala gue jadi pusing!!

2 comments:

Anonymous October 8, 2008 at 10:26 AM  

aku cukup hangin ngan driver yg bwk slow tp selamba dok belah kanan. tu pasai jadi jam.

k3i October 9, 2008 at 1:40 AM  

btoi btoi btoi..