::the playground::

+++ it's all about proximate & ultimate +++

shetooppe..bak kata org jepun


aku rs kan, aku nak stop lepak kat blog org lain dah mulai esok. aku perlu move on. i got lotsa work 2 do. tp aku ignore je seme keje2 tu sbb abg posmen xdtg lagi. aku dah penat sumpah seranah selangor. aku tau selangor msti negri korup. seme mkn gj buta kot, bodo!

STOP IT! aku mls nk tmbh lima kali seploh dosa ckp kuturr..

yep, berblik kpd isu blog. serius.aku xmau baca dah. tiap kali aku bc blog lain aku akan bengkek. sbb byk yg aku x stuju dr aku setuju. drpd bernanah2 hati aku ni, baik aku stop je.

aku lebih suka amik tau personal life org drp amik tau prinsip org dan perspektif org dlm idup org tu.jadi silent reader pun aku xmau..apetah lagi nak bg2 komen segala. buang ms. sbb mostly org yg terlalu berprinsip sgt ni, ssh nak trime -ve feedback..

from personal blogs, aku tau ade org yg life dia totally different dgn aku.. hehe..best woo! bodo je reason.tp xpela. bodo pun bodo la. jgn aku jd bodo,sudah.

and, aku nak ingatkan diri aku lagi skali. main purpose aku buat blog ni sbb aku suka suki. sbb aku nak kutuk sumone sbnrnya...ms kat kampus dulu.ya, scr maya. menulis sambil mengutuk agak kurang dosa drp bercakap dan mengutuk,..agaknyalah..:p

campus life aku mmg sux. tp xle lwn idup aku kat KMPP la. lagi bangang! ahh..mls cerita pnjg. lenkali aja.

ya, aku hrp2 kwn2 aku yg baca blog ini tau progress hidup aku. itu aja. xperlu visitors byk2. sbb kebarangkalian dorg xkenal aku pun sgt besar.

n... one more thing, aku akan upload lebih byk gamba (berkenaan idup aku la) lepas ni.
muka aku tensen ke. muka aku byk jerawat ke...muka aku ms dh jmpa future husband ke. ya, aku akan upload.
so sistah! keep in touch.

aloha!

jukebox: shania twain - ka ching

7 comments:

Anonymous October 31, 2008 at 1:18 PM  

komen je klu rs nk komen. jgn pendam. luahkan.

k3i November 1, 2008 at 12:04 AM  

hum..tgk la lagi 2-3bulan..ms aku ada masa lapang lagi. :D

nurul November 2, 2008 at 6:31 AM  

xpa jd cegu pun msh leh berbloging apa

k3i November 2, 2008 at 9:23 AM  

itu pun kalo wireless kat sekolah laju tahap dewa..n blogspot dihalalkan..
hum.......

aku sedang pikir, alternatif lain jika aku xdpt memblog.

cdgn ??

prektis wat kue keria yg maha gebu,ok jugak kan?

k3i November 2, 2008 at 9:23 AM  
This comment has been removed by the author.
nurul November 2, 2008 at 9:19 PM  

muka aku ms dh jmpa future husband ke..ni aku nak tgk sgt wey.

haha

awat semua orang nak buat keria?xdak kue lain ka?pakatan keria ni.nak join boleh?

k3i November 3, 2008 at 12:18 AM  

sebab kue keria sedap!
sbb x ada fast food restaurant yg ada jual keria...huhu