::the playground::

+++ it's all about proximate & ultimate +++

tamaki yg super duper cute

13 oktober... erm..sudah hampir ke penghujung bulan.. nex month i'll be in somewhere that is still unknown.. too many stuff to be think of.. but for now, y dun i juz forget bout it.. free ur mind...~~~

mei, jun, julai, ogos, september, oktober...erm...6 bulan kat rumah...woohooo..dasat dasat.. (ekceli bln mei aku stay penang,kat island. keje hasani yg cam siot tu.haha).. 6 bulan..6 bulan..waahh..lame gak aku jd pemastautin sungai petani ni..ye la. kalo nk ikotkan..since form 1, jrg la lekat kat rumah lama2..almaklum la..stdy kat boarding skool.. pas skolah, msk matrix, dah hbs matrix, masuk U..dah hbs U barulah lama skit dok kat umh..bila dah lama sgt kat umh ni..prngai pun cam hape je..hahaha..x sangka nov ni akan bermulalah episod br dlm hidup aku ni..hrp2 episod akan dtg ni lagi menarik la..haha..

laptop ni aku br je beli, bln mac ke april. ntah x ingat! tu pon sbb excited kat skolah ms pektikal ade wireless..tup2 bila aku dah beli laptop wireless xle guma lak..bingai btol! sia2 aku perabeh duit,,huhu..dah la desktop ksygn tu aku tolak kat anak pakteh....syg woo....walopun rupa x secantek mn.. kenangan susah pyh kat U masih tersemat indah( cewahhh...cam scene ayat2 cinta )..mmg komputer tu aku bli 2nd hand abg aku pny..aku dah modify cam cam dah..tambah RAM, MOTHERBOD baru, LCD screen..erm.. walopun 2nd hnd, jgn pandang rendah kemampuannya utk tidak hang.. pantas bergaye..skrin sleek gile..storage pun besar.. nak simpan cerita byk mn pon, suka ati mak pak aku je... x pyh susah2 nak burn burn cd pon.. oohhh..rindunya aku kat komputer aku tu...

dan selama 6 bulan ni jgk, dr 50gig free space, skang kat c tggl 3g, kat d tggl 13g je.. betapa byk aku donlod criter, toksah tny..tu pon ade yg dah burn..just imagine la btape byk ms aku terbuang tgk citer2 ni sume..hahahaha... yg pentign aku enjoyyy!!

criter jepon yg mmg interesting n a bit sad..'tada kimi wo aishiteru'
mak ai...tamaki mmg encem..huhuhu







tgk la tgk la!!!!

5 comments:

Anonymous October 13, 2008 at 7:44 AM  

50GB? Aku x cukup la. Yg tersemat dlm laptop 40G. External aku ada 120GB dan 40GB. Tu pun tak cukup...nak cari 1 TB.

k3i October 13, 2008 at 10:46 AM  

dats y la aku ckp, sang acer itam ni xbper nk ensem.. dah la slalu hang..(sbb gn vista kot). pakai xsampai setahun dah wat hal..skrin dok lip lap lip lap je..TENSEN!

50g cukupla tu..
cegu ni takat nak wat lesson plan ngn donlod muvi je..kahkahkah.. xde nk programming ke mende ke..:p

nurul October 14, 2008 at 6:17 PM  

mana cukup 50G wei
aku pun ada external 160G
xcmpur ngn pendrive lagi..hahahaha

wei hang tu sbb gna vista.

k3i October 14, 2008 at 10:20 PM  

weih..koman spanar sgt ke bile aku ckp free space 50g?? hahaha...
xpe2..nnt aku beli external okeh?? wat ms skang ni bkn nk gn sgt pon storage bsr2 sgt..lgpon kalo agk2 dah nk full aku burn je..senang criter..huehue...

p/s: ade hajat nk downgrade je..vista hampesss

nurul October 15, 2008 at 7:42 PM  

go for xp..