::the playground::

+++ it's all about proximate & ultimate +++

suda tidak 'hot' lagi

ouhhh
hari yg sangat memalukan setakat ini.
hot mama vs hot chick.
agak2 korang la sape yg dpt hamper tinggi menggunung tu??


cissss,
aku bajet hot chick la nak menang...sekali...........
KALAH!
kalah teruk pulak tu. 8-1..hishhh...mmg taktau ah mana nak sorok muka hot chicks ni semua.
ahh..mmg pancit gile ah kitorang yg still 'chick' ni.
serious xleh nk celen hot mama.
gile energetic cam siot.

ala....tp game mmg nmpk berat sebelah pun.
kitrg yg muda2 ni mmg xnak la main kasar.
kalah sbb respek pd yg tua..haha
bg chance la kat diorg.

tp xpe, next year the victory will be ours!!
yes! thats my promise.

baju kotor, seluar kotor.
solid proof kitorang main kaw kaw.
dah tak kire malu segan dah.
aksi guling2??
aksi superman????
aksi fantastic four????

percaya lah,, semua ada!

hahaha..rugi la xde pix nak tnjuk.tp tgk la nnt.
kot2 ade.

anyway, dis year is the first year aku bc ikrar.
aku nyanyi lagu 'guru malaysia' atas stage dgn lesen sbgi seorg cikgu.
aku duduk bwh stage tgk students performance..
ada yg bersajak, ade yg menyanyi(even kantoi gile suara), ada yg berkarate..wat drama atas stage dgn weapon ninja...hakhak..mmg best!
tp yg plg best ms budak girls form 6 nyanyi lagu 'how do i live'
wahhhhhhhhhhhhhhhhhh!
mantap! rs cam ishh..xtau la nak explain. mmg best!

hadiah??
hmm...ada la jugak.
aku xpenah mengharap.
apetah lg kat la salle ni.
cam mustahil je..haha
tp still ada yg ingat kat cikgu.
erm...frames, tempat letak pen, mugs....hah, tu benda fofuler la.
oh, t-shirt petronas sprinta pun aku dpt. hahaha...agaknya ayah budak tu keja petronas kot.alhamdulillah.....tambah satu koleksi t-shirt.heh..

.
.
.
p/s: korang?? xde benda nak bg ke??? hahaah..
.
.
.

4 comments:

diyana May 29, 2009 at 3:15 PM  

bestnye ko..selain hari jadi,hari wanita..and one day hari ibu...ko ader hari guru...waaa...jaless..hehe..

k3i May 30, 2009 at 9:30 AM  

huhihuhi...
xpe, nnt aku propose kt perdana menteri wujudkan 'hari rdyana'
...haha

nurul June 1, 2009 at 6:12 AM  

aku bagi kasih sayang
lebih bernilai dr wang ringgit,mug sume...ahahah

k3i June 1, 2009 at 7:16 AM  

heh!
wuteverrrrrr..
ckp je la sepppp..
hahaha