::the playground::

+++ it's all about proximate & ultimate +++

i aint cold blooded

dah lewat ni.
br balik dr jmp nani n dayah...
beli span m.a.c utk bye.
makan2 sambil camwhoring lagik!
hishhhh

dayah moody semacam je odw balik. pms kot..hakhak...(jgn mare~~~)
aku nak ckp pun takot!
first time aku takot ngan dayah...huhuhu
nak bg kuat radio pun aku xberani...hahaha
dayah on rage!!!!
move move move!!! hehehe

sampai je umah, br aku teringat keje yg menimbun2 bila nampak beg biru dot dot dapat percuma beli seventeen mag.
gile byk omr paper yg aku tak double check lagi..
nak tak nak, aku kena stay up la mlm ni..
mst selesaikan b4 esok jugk.
esok last day sekolah b4 cuti 2miggu start.
mmg kalo boleh aku nak stetlkan paper seni ni cepat2..distribute kat pn.uma ala heroin hindustan berambut baby doll bak kata umi hanani..:p

esok kena g pepagi cz skool br nak celebrate teachers day.
so, memacam aktvvti la..aku suda dichop utk jd player captain ball.
aku sniri pun xtau apakah captain ball itu.
tp dgr kabar angin sumatera selatan, game itu ala2 netball juga.
terasa kembang bila difikirkan balik aku jd rebutan , mgkin krn ketinggian aku...ADVANTAGE!
:P


.
.
.
ouh,
Aku MESTI cerita ini.
td aku hmpir nangis.
HAMPIR, sbb sebak..
hahaha
aku mmg xboleh tgk org nangis.apetah lg budak2..
kisshaen nangis sbb dpt '0' utk paper maths ..
sbb??
sbb dia bg lingkesh tiru jwpn dia ms exam.
mmg dah rules, kalo kena tangkap meniru, org yg meniru dan org yg bg tiru pun dua2 akan dhukum...hukuman dia, warning n "0' for dat perticular paper la..

mmg aku kesian sgt. sbb kisshaen tu dah la antara budak baik n aku suka dalam kelas. selalu dgr ckp, walaupun agak cheeky.
lgpun dia baru form 1. mgkin dia xtau akibat dr perbuatan dia tu..
pastu lak, aku dgr citer mmg dia kena paksa dgn si lingkesh bengong tu..
hishhhh! aku bengang btol la ngan lingkesh sekor tu. dah la samseng nak mampos! bukan pandai mana pun...arghhhhhh!!!
yg lg wat aku bengkek, kisshaen almost got full marks for paper 1 (37/40).
bengang tak?
bengang tak???
warghhhh aku yg bengang!
mmg aku garang, tp aku mudah lembut hati. aku syg ngn budak2 ni..aku tak racist..sbb tu la aku sedih.
aku dah tanya muazis(cg disiplin) ...hukuman tu muktamad ke? xde last chance ke? sbb aku kesian sgt dgn si kisshaen tu.
apa boleh buat,...keputusan mmg muktamad!

hmmm...harap2 kisshaen dtg esok.
aku akan cuba ckp dgn dia.
biar dia lega hati sikit.

arghhh...aku xleh lupa la muka dia nangis teresak2 td...waaa..
naseb aku tak join melalak dgn dia skali td.
dah kluar br aku sebak...hish hish hishhhhh

ouh, br aku perasan.
aku mmg jiwa biskut hup seng.
celup dlm teh, sure hancurr xsampai 10 saat.
huh..
;
;
;

3 comments:

diyana May 28, 2009 at 3:39 PM  

u are so sweet kema...mcm cekelat butterscotch...

nurul May 28, 2009 at 8:18 PM  

huh
aku marah ke smlm?
hahhaha
patut ang senyap ja.aku igt ang lenaa
ahaha.lawakla ang ni
aku just bengang ngn seseorang

k3i May 29, 2009 at 3:51 AM  

diyana: malu lak bila aku bc balik..hahaha...sentimental terlebih pulak..haahaha

dayah: hg tak marah ke semalam?? mcm raksasa nk telan cikediss je muka tu!