::the playground::

+++ it's all about proximate & ultimate +++

sat sat sat....satu2 k?

Peraturan nak jawab tag ni ialah:

1. Copy badge "2009 Cute's 3logger Award" untuk diletakkan di blog anda.





2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.

------> budak hingusan nama kchah..yg kunun keras, tp lembek juge~~hokhok.ni kwn dr zaman hingusan ye...dia hingus, aku pun hingus. kami berhingus bersama2.

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag).

------> 1. tengok tivi
2. tengok wayang serius
3. jalan jalan makan angin naik kereta ( aku maseh gile stereng...psstt..lenkali suruh je i drive eh?)
4. makan2 sambil blurrpppp~~ (xsenonoh :p)
5. baca magazines, sambil drooling tgk hunkies dan sweeties.. errrrr~~ readers digest sy suka juga.
6. main2 sambil melompat2 sambil melayang2..(netball la tu~~)
7. suka gelak kuat2 bersama rakan2 sampai nangis. (hishhh...x bagus ni, jgn amalkan selalu)
8. suka layari internet (skematak)
9. suka ais.(ni kire hobi tak?)
10. haishhh...xtau lagi dah!



1. Bila kali terakhir makan pizza?

-----> 2 hari lepas.dominos delivery.
'may i take ur order pliss??. ok, i want chicken pepperoni, large one oke??'


2. Lagu terakhir yang anda dengar?

-----> womanizer by brit.


3. Ape yg anda buat selain selesaikn tag ini?
-----> garu kepala yg gatal, mengimbas kembali sesi interview td...sambil pikir, 'ouh shit! why i was soo 'pandai'???"


4.Selain name sendiri, anda suke dipanggl ngn name ape?

-----> kema, akma, akak, adik, ticer, cutey honey, anggun bergaya, vogue mengancam, etc.


5. based jwpn kchah aku rase soklan die ape yg aku suke kot?

-----> i like everything nice.TITIK.


6. based jwpn KCHAH aku rase soklannye adekah anda pemalu?

-----> TAK SANGAT. erm...tak malu kot. eh, ntah!


7. aku tak tau kenapa soklan tag kchah tu terabur sgt. tp aku bantai je la ... oh.. yg pasti aku x cacat cam kchah la. aku bwk auto 1 kaki je. satu kaki lagi aku tekan button radio, adjust volume, adjust kelajuan aircond.. tu je.. ( tlg jgn tertipu)

4. Anda perlu memilih 6 penerima award seterusnya dan menyatakan 'anda telah ditag'

--> naniey
--> mat
--> dayah doll
--> ati kamel
--> nareem (hahaha..aku br tau ko usha blog aku. mane ko punya hah??)
--> ko nak jwb ke? jwb jela~~


5. Jangan lupa untuk melawat blog mereka dan meninggalkan komen yang menyatakan:
"anda telah di tag - sila layari blog saya untuk mendapatkan award
.
.
.

0 comments: