::the playground::

+++ it's all about proximate & ultimate +++

lantak la labuuuu~~~

bangun seawal2nya..dgn harapan sampai ke sana dgn selamat tnpa terburu2.
gerak 7pg dgn harapan sampai b4 8.
tak makan dulu dgn harapan sempat mkn di sana dgn tenang.
bc sikit2 je mlm td dgn harapan sempat bc lagi byk2 kat sana..

CEITTTTT.. semua harapan hancusss berkecai.

mls cerite panjang. yg pasti, 2 hours wasted just like dat. korang bwk aku jln2 pusing kl watpe? aku nak g putrajaya la...bukan dang wangi police station! last2 aku bwk haluan sendiri. tobat pasni aku tanak folo/konvoi ngan budak2 skematik tu lagi.
moral of d story, next time just folo ur heart..folo ur instinct... being alone can b good sumtimes. satu otak, satu pendapat, satu hati, satu decision. MUDAH!

PUTRAJAYA.12MEI2009.

as expected, Pelam Induk Pembangunan Pendidikan(pipp), FPK-falsafah penddikan kebangsaan...isu H1N1... all these i can answr like kacang gajusss tambah koma koma sikit dan juga 'errrrr...errr...'. but dats oke as long i DID answer. tak diam je. so, oke la.

but i didnt expect like penyata razak and all dat will come out. fortunately, i can answer only 1 of the 'syor' .ahh lantak la.. dah la interviewee muke kering. muka xde perasaan...ouh! i hate u mista!

PPSMI. aku dah agak nak keluar soklan tu...tp xsangka la yg tough punya.
what is the rational of ppsmi? dun gimme same answers like d others.
- aku try jwb dgn tenang, tp dia berjaya gabrakan aku! cisss...so the result, aku cakap terabur cam tutttt.


p/s:

- hg interview ka td? macam mana?
---ye, aah..hancusss..huhu
- hg bukan stadi ka? hancuss apanya?
---study tak menjanjikan kejayaan.
- ajaran sesat!!

;
;
;


harap LULUS la...mgkin mista tu muke je kering, hati basah kot..aminnnn

2 comments:

ejat May 15, 2009 at 7:18 AM  

ang interview pa kema????

k3i May 25, 2009 at 6:57 AM  

interview spp.
nak sah jawatan.
hehe