::the playground::

+++ it's all about proximate & ultimate +++

dag dig dug

hishhh..semangat nak sambung belajar ni makin membuak2..
lagi membara bila aku try search isu2 pendidikan ...
tambah lagi membara bila aku jmp hasil research org lain...
ouh..rindunya aku zaman membuat tesis...
mmg penat..mmg letih...mmg tensen...lagi2 bila lecturer suruh ubah ini, suruh ubah ini...tambah ini...buang itu....mmg rasa nak tempeleng je diri sendiri.

TAPI, bila dah siap, dah print out, siap dgn hard cover...fuiyoooo!!!
bangga siot. penat lelah berbayar dgn perasaan yg tak terkata nikmatnya bila boleh peluk, boleh cium bau2 kertas dgn ink yang penuh isinya..penuh faktanya..
wuhuhuhu...serius, aku serius ni.

sekarang ni aku still risau dgn perkembangan study before interview aku ni..tinggal satu hari je lagi..n aku tak habis baca even satu teras pun lagi dr 6 teras pipp tu..ouh tidak!!!!
panjang sangat...mmg tak terbaca punyalah.
so, aku cuba sedaya upaya cr artikel yg explain in simpler words about dis PIPP. for those yg still xtau apa itu pipp, sila google snirik.

the last time aku pegi interview...(yg dem formal punya) adalah masa aku semester 1. so, korang bayangkanlah dah berapa lama aku x kena 'heart attack' sebegini rupa.
dah la interview utk posting dulu pun aku dikecualikan...atas sbb menteri pelajaran masa tu sayang sangat kat aku.. dia cakap,

" ala.....budak pompuan kiut nama akma tu x payah la interview, cuz i tau dia sure boleh jawab punya lah! " ihikzzz


p/s: korang semayang 5 kali sehari semalam kan? lepas semayang korang baca doa kan?? korang sure doakan untuk org2 yang korang sayang,kan??? korang sayang aku kan???? DOAKAN aku yer???

terime kaseh :) i love u ol!

1 comments:

milley's mom May 11, 2009 at 7:49 PM  

"anda telah di tag - sila layari blog saya untuk mendapatkan award anda