::the playground::

+++ it's all about proximate & ultimate +++

there are always good things happen la...

for your info, x semua x best kat la salle ni. best jgk!

aku bagi contoh la...
jumaat baru2 ni ada merentas desa for this year. kan aku dah btau dulu, good thing which i'll get in all boys school... refer to my prev entry.(ehek)

pemandangan pd hari itu sgt lah bagus. cuaca bagus, angin sepoi2 bahasa....so, acara berjalan dgn sgt lancar.. aku dpt tugas hakim penamat untuk form 2. ish ! kenapa bukan form 5 ah? hahaha
tugas aku senang je...bila nmpak je bdk form 2 sampai grsan penamat, bagi je kad nombor 1 sampai 20.(for winners la) then for the next 5 min, bagi kad yg ada 2 point.. and the next 5 min lagi bg kad 1 point. senang macam kacang. dgr je senang...tp bukan senang sebenarnya. korang paham2 je la kalo dah berlari..mesti ssh nak brek kan. ada yg sampai nak terpeluk2 masa nk brek tu... ada yg naik sheikh sampai xmau brek2...gile hape?
tangan aku sampai basah kena peluh dorg tu.. (erm...byk kali sungguh upacara batal air semayang aku haritu! )

tp ada yg bestnya...

'teacher, can i take off my shirt?" huh huh huh huh....hah hah...heh heh heh... penat je dgr kan??

'ah? sukati kamu la" ---> ini kwn aku yg ckp.

aku???
"okie, why not???" muahahhahaha ----> suara iblis sj ni...kehkeh

dan seperti yg anda maklum ...budak laki2 sgtlah x malu..selamber je bukak baju, dgn short pant yg londeh sampai bwh pusat...ish ish..sebbek abs cantek! kahkah.. tp serius lah...most of them punya badan yg sgt perfek..bagus2! jgn obese ya?

majulah sukan untuk negara!


p/s: oh x sabarnya aku menanti hari sukan pulak! hahaha..kidding!



untuk tatapan kamu semua.... (^O^)

5 comments:

Anonymous February 15, 2009 at 6:53 AM  

amboi kema, bley thn gak kau ni...hahaha..seronok la dpt cuci mata ^_^...aku mntk tlg kau la cr calon kat aku...hahaha

k3i February 15, 2009 at 7:36 AM  

hahaha...
ishhh..xkan nak bela anak ikan kot??
tp anak ikan kat cni mmg kiut2..hahaha

milley's mom February 16, 2009 at 12:54 AM  

wah gila la macho anak2 murid kamu..kira satu bagi aku ek..hahahha

Md Zaini Zulkufli February 17, 2009 at 12:54 AM  

aik..ang ada anak murid muka cam ronaldo ka?..

k3i February 17, 2009 at 4:27 AM  

ada.....ada.... xcaya mai la..hahaha