::the playground::

+++ it's all about proximate & ultimate +++

kema sedih kete kema sakit kena libas ngn treler

aku br balik dr balai...penat sgt! kete aku kena langgar ngn treler! alhamdulillah xde sape injured..kete aku jela..sedih btol la...nak nangis pon rs x guna je lagi...malang mmg x bau. kalo bau cam deodorant pon xpe la...aku leh elak. tu la..kdg2 hati2 la camna pon, kalo org lain x hati2...kita pon kena gak.. aku sedih btol ni...isk isk isk....

aku sedih la dgn sikap polis negara kita ni..xde adap sopan lgsg.. soal siasat aku mcm nak soal siasat pembunuh bersiri je..naseb aku x nangis depan polis tu..aku tahan je....dalam hati tuhan je la yg tahu perasaan aku ms tu. waaaa... bengang tol aku...aku rs mmg dia kena suap la. dah la yg driver treler tu boleh blah camtu je.. adil ke? pastu polis boroi tu siap tuduh aku pulak yg salah! padahal treler mangkuk tu yg biol. ishhh..aku marah byk2 pon x guna, kete aku still sakit. hati aku pon sakit. biar la perut polis boroi tu berulat kalo btol la dia mkn rasuah. geram btol aku.

xpe la, esok pagi aku kena pantau latihan budak mssd.. benda yg sepatutnya best pon dah jd x best. sedihnya....waaaaa.... aku nak tdo.kang esok x terjaga lak..

waaa....aku sedih!

7 comments:

nani February 18, 2009 at 7:13 PM  

syangku
jgn sedih yer?
muah muah
kire kalo eksiden tu pengalaman la

nurul February 18, 2009 at 9:33 PM  

tak perlu serius

tak perlu sedih

tak perlu ketawa

tak perlu sinis

dan yang paling penting ...

tak perlu faham

kenapa?

tak akan msuk exams.

PIS TU YU

cheers!

k3i February 19, 2009 at 8:18 AM  

dayah ampassss!
okeh
pis tu yu tu

Md Zaini Zulkufli February 19, 2009 at 6:49 PM  

sian ang..sabarlah no..

Anonymous February 20, 2009 at 4:29 AM  

waah sadis btl
as sobarulminal iman ye.

k3i February 20, 2009 at 8:24 AM  

baekkkk
thanx for ur concerns dudezzz

milley's mom February 23, 2009 at 1:00 AM  

kema??dah recover ke sedey kamu>meh cini aku ceriakan ko..meh