::the playground::

+++ it's all about proximate & ultimate +++

keliwon

situasi 1

'wahhh, cekgu cantek la harini....esok cekgu pakai kebaya pulak eh?"

option A : pttkah aku merasa bangga meluap2 sampai kembang jiwa raga?
option B : pttkah aku rs sedikit risau dgn ayat...esok cekgu pakai kebaya eh?
option C : aku rilex je..wat cool sambil tersenyum senget..." yeh? cantik ke?thanx"
option D : berlalu pergi tanpa reaksi

korg rs mn best? dan mn yg aku wat?
sape pandai jwb, angkat tangan.

kalo xtau, kita KIV dulu eh..sy pon nk kena bukak buku nih..hehehe


actually, at first aku kembang kuncup skit..tp pikir2 blk...ishh takutnya aku..budak2 ni bukan leh harap ..habis dr atas sampai bwh dia tgk...seram seram seram...kalah keliwon!

2 comments:

nurul February 16, 2009 at 7:49 AM  

aku teka...C!!!

k3i February 17, 2009 at 4:37 AM  

'cekgu, nak singgit cekgu...cekgu kan cantek hrni..."

ceit! ada agenda rupanya budak ni!