::the playground::

+++ it's all about proximate & ultimate +++

take care, garnier....

huuuhuuu

wassup babes??

kenapa aku?
kenapa aku?
whats wrong with me?
haha
nothing is wrong la.
yeah. 100% positive now.

td seharian kluar..pegi penang. the island one. huhu.
kunun nak pergi queensbay yg bper jauh je ngn bridge.
tp sbb aku ikut cakap seorang makhluk yg bernama lelaki ini, kami dah tersilap masuk jalan. sampai komtar pusing2 kat sana dalam 1 jam lebih...last2 baru sampai jalan kluar balik. perjalanan yg sepatutnya dekat jadi jauh.hmm...tu pun naseb baik aku still ingat jalan2 area komtar tu..sbb aku penah keje kat situ kejap lps stdy dulu.
kalo x sesat, xtau jalan kan? xpe la..
tp kesimpulan yg aku dapat harini, perempuan lebih bagus mengingat jalan. lelaki?? kureng~~~

best gile dpt lepak tepi pantai..sambil makan buah potong..sambil minum air dalam cawan plastik yg rege sehengget..sambil makan rotiboy yg k-chah beli...wuuuuhuuu..syiok!
mmg dah lama sgt aku x pegi lepak tepi pantai. best btol perasaan tu. tapi nnt dah blk PJ, dah mula sekolah..dah mula sibuk...mungkin dah x sempat kot. x best la. balik2 shopping mall je la yg boleh pegi pun.
dayah, pasni selalu la bwk aku pegi pantai eh? mesti best.

p/s: teringat yg td aku asek pegang lengan k-chah.hahaha..xtau kenapa. rs best pegang lengan k-chah sambil berjalan2..hahaha...just dont get me wrong! aku straight lagi.

p/s p/s: aku tgh pikir tajuk sambil tgk iklan garnier yg ada fasha sandha tue

4 comments:

milley's mom January 29, 2009 at 7:00 AM  

Haha.xpe kema.aku xksh pun.pegang la.haha.kwn2 mest memastikan kwn2 mereka rase selamat ble kuar sm2 kan.haha.nama pun pompuan.mmg la.hehe.manje gi2.sape kate kema ni ganaih,kema ni ayu je tau.lemah lembut.seswai tau.tp bj tdk chantek ar kemm,ang xamek plak.hahah

nurul January 29, 2009 at 5:28 PM  

aku selalu ter'miss' out
sapekah org kedua antar ang dgn kaychah

k3i January 29, 2009 at 9:50 PM  

hahaha...lelaki itu lah~~~

ala....yg tu lah..

nurul January 29, 2009 at 10:53 PM  

ohh..lelaki itew..