::the playground::

+++ it's all about proximate & ultimate +++

katalog elken

tetiba aku rs sedey hrni...
bukan sbb apa pon....
aku sedey sbb....atas sbb2 berikut:

1. xde boy ajak aku kuar date hrni. aku sangap di rumah sorg...hahahaha...bengong giler!

2. blk pj nnt dah xleh chat ngan kwn2, ngan strangers...xleh nak online 24/7...waaaa

3. matlamat aku goyah. aku x sentuh2 lagi keje sekolah yg aku bwk blk umah. dateline isnin depan..camana ni?

4. matlamat nombo 2 aku x tercapai jgk lagi. baju kakda yg aku janji nak jahit manik n labuci tu...mmg sah sah aku x bwk kluar dr plastic bag pun. ish!

5. aku kantoi subuh pagi td..huuu...abah dah kejutkan, tp i kept saying...jap la..jap la...kalo aku mati td..camna? dah la smnjk mula evening session kat skolah aku ada terkantoi solat 2-3 kali.. kalo x zuhur..asar. ishk..camne ni? siyes aku xtau nak curi masa katmana lagi. astaghfirullah! x baik ckp camtu kan? tp timetable aku mmg packed. ssh sgt. moga Allah swt ampunkan dosa2 aku..aminnnnn

6. aku nak macam2..tp x tercapai lagi. i keep waiting~~~

7. aku nak main netball ngn kwn2. mcm dulu2 kat sekolah. bestnya! x kesah la kaki aku terkehel sampai lebam cam telur pun sbb termasuk lubang. tp aku enjoy. t shirt aku basah dek peluh. jantung aku aktif. otak aku cerdas. ni tak.... asek lepak umah tgk tv, men tenet...tdo..makan. tu je la! x pro aktif lgsg!

8. aku nak makan tiger lolly. sedap weyh!

9. tetibe aku rs nak mkn pizza plk. waaahhh..sedapnya! lagi plk tgh panas. yummy!

10. kesimpulannya...bila aku sorang2 je..msti aku sedey. hati aku kan dperbuat dr kaca..... hmm...



p/s: korang sure pelik kenapa tajuk post aku hrni seperti tertera di atas... erm... aku xde idea. so, mulai dari hari ni, if aku xtau nk buh tajuk. aku akan tulis word/benda pertama aku nmpk sejurus selepas aku alihkan pandangan dr skrin. ok? best x idea ni?

adios....

p/s: eh chop! dayah, i met one interesting stranger la...best wooo..

3 comments:

milley's mom January 27, 2009 at 10:06 PM  

ang sedey pasepa..pi mandi tupah nuh...hahaha..aritu aku sebey jalan pi tupah..dah tau dah..hihi..xdak jauh pun dr umah aku..leh la nnt lepak sana..jum..

nurul January 28, 2009 at 12:53 AM  

tiger lolly tu yg xtahan..mengimbau kenangan silam sungguh..

xpa jgn sedey2 darlink, as i say b4 'stand by me'
hahahhaha

met one interesting stranger??huhu.malaysian?or bendasing?
update me...

k3i January 28, 2009 at 4:18 AM  

malaysian...seriously shit, i found the smart talker..

i really like the brainy dudezzz...