::the playground::

+++ it's all about proximate & ultimate +++

bau kedai wooooo

aku sgt bz sjk sampai umah ni..haha..bz dgn benda yg merepek2..sebab aku ada lagi empat kaki yg membantu aku berjalan2 dgn sgt laju dan ligat. ditambah pula dgn akaun bank yg tidak kosong. hahaha..

habis la aku!

br semalam aku g parkson, soppink...sebat applemints satu.
hrni pepagi lagi aku dah masuk parkson lagi.sebat jeans selai.
lps parkson, aku ssn langkah bersama 4 lagi 'kaki' ke central square plak..HAHAHA..


aku dah aim satu handbag tu,reasonable price...with 70%discount..aku mmg dah nak amik, tp lps aku tny pendapat org kedua,org ketiga dan org keempat, aku x jd amik. atas sebab yg aku sendiri xpham.

org kedua : erm, ok la..hg kan nak p skolah.

org ketiga : ala kema, cam mak datin je. kalo aku student hg, aku suka kalo cekgu aku pkai beg mcm ni.(sambil menunjuk ke arah beg yg lagi mahal.GULP!..itu reaksi aku bila tgk pricetag beg tersebut)

org ketiga : erm....ok la.(dgn muka yg x bper berkenan)


dan akhirnya,....aku x beli pon beg yg aku dah aim selama 3 jam tu.
apa yg aku bli??
beg yg berharga 159 dan dgn diskaun hny 20%.
CISSSS!!! kwn2 yg hempss..hampss...humrpphh....pehhhhh! korg dah menyebabkan aku berbelanja boros! ceit! dan ceit lagi skali.

tp xpe, yg penting aku dah ada sepasang baju, sehelai jeans dan juga sebijik handbag baru..HAHAHA..Xde salahnya memanjakan diri begitu sebulan sekali kan kan kan?

p/s: dayah, kalo hg join td, mesti hg jd org keempat. hihi..

9 comments:

nurul January 26, 2009 at 4:56 AM  

semestinya aku org yg keempat tu
sapa org kedua dan ketiga?

btw beg apa yg u sambaq td,jeles i..huhu

k3i January 26, 2009 at 8:06 AM  

biarla rasia...

nurul January 27, 2009 at 2:34 AM  

huk eleh..
poyo la ang ni
nyampes!

Hafizatul Akmar Hussin January 27, 2009 at 2:47 AM  

wah wah wah!
beshnyer ade handbag baru!! ;)

k3i January 27, 2009 at 5:50 AM  

mmg best!
huhuhu...duet hbs pon xpe, asal hati gumbira..hehe

milley's mom January 27, 2009 at 6:16 PM  

aku org ketiga tuh..hahaha..betui ape...hahaha..at last kema amik yg aku plih jugak..setelah handbag tuh lepas specs die..xstructured sgt..hahahahahaha..so die amik la..
alang2 nk bli kan..amik je la yg mahal..bukannye ape sgt pun...kamu kan kaya..hiks.

nurul January 27, 2009 at 8:03 PM  

oo kaychah-lah org ketiga tu?
lama aku xjumpa ang..
sapa yg kedua..
inquiry aku terlalu tinggi ^^

milley's mom January 27, 2009 at 10:03 PM  

dayah yg ke-dua tuh aku nk kn pikir sape yg die maksudkan..sbb ade 2 org nk kn consider..xtermasuk die la..
:P

nurul January 28, 2009 at 12:55 AM  

subjek menjadi terlalu complicated
:S