::the playground::

+++ it's all about proximate & ultimate +++

boleh kire ke??

makin lama makin xde idea.BOSAN. erm…hari2 baca blog.baca berita.baca artikel.best! mmg best. BOSAN lagi…

byk blog yg aku bc hrni..ramai rupanya blogger yg best.uhuh… wahh..yg bestnya baca repekan org lain. erm..harini juga aku dapat reply dari sorg blogger..(yg dah lama aku follow blog dia)…mcm marah je..sbb aku bg komen pasal entry dia. huh..rasanya dia seorg yg sedikit pemarah..sedikit sensitif…dah explain and apologized..tp….dah post, rs nyesal la pulak..sbb bila aku bc blk..what for? sukati la aku nak ckp apa pn..HAHA…lantak la..

dalam byk2 blog yang dibaca hrni..semua dalam b.melayu. ayat mudah n ringkas.mudah paham. GOOD! semua blogger ni buat aku rs..
“ish..knape aku x tlis BM je? kan sng?”

mmg ada je entry BM..tp msti rojak..bengong! english x seberapa…nak gn english kununnnn…(lantak la)

tp bkn niat dihati nk perlekeh bhs sniri.
bkn sbb aku educated, aku kna gn english..
bkn jgk sbb aku nak improve english..bukan. sbb rsnya mkin teruk ada la..salah sana
sini..tp aku wat donno je..:p
bukan sbb aku rs english hebat. bukan
bukan sbb ramai blogger gn english..bkn jugak!
bkn sbb nani n mat guna english..bukan! bukan sama skali..
ntah…mungkin aku rs dgn english lagi mudah nak ckp mcm sampah kot…MUNGKIN…

tp..yg pasti aku tgh x pasti apa yg aku tgh buat ni..


p/s: i am no dummy...

6 comments:

nani May 30, 2008 at 8:35 AM  

haha, well, my name's there..how proud! anyway, bagus ape gune dwibahasa :) barulah Malaysian..and anyway, bout the thing u commented on ppl's blog, pedulikkan. this is a free country! (supposedly) ahaks :P Salam :D

k3i May 30, 2008 at 9:42 PM  
This comment has been removed by the author.
k3i May 30, 2008 at 9:43 PM  

u know what...i'm starting to hate this guy.(which i sent comment on his blog). at 1st, ok..i'm going to read this blog coz i think its cool even "kerek" sumtimes..oopss..all the times actly..

he talk to me like i'm a fool. (bengkek)

mebi he read my blog,(he got the blogtracker--wuteve).. and say sumthing cam nk sindir jek..(geram)

so,rasa cam nak restrict je blog ni..hahaha..

dah rs x aman nak berblog..(sedey~~)

Anonymous June 17, 2008 at 11:38 PM  

is it that guy yg u mention and ask me to view his blog,rite?

k3i June 18, 2008 at 6:01 AM  

yup!! the same guy...
he's good actly..he apologized alredi maaa.....
apology accepted!

Anonymous June 18, 2008 at 7:10 PM  

cecece~~
lembut ati gak kamu ni ye