::the playground::

+++ it's all about proximate & ultimate +++

semalam punya kisah

semalam ntah kenapa..x keruan~
lps recess aku kalut nak masuk kelas..

'uisshhh semangat ko kema?! awal lg ni.'
'ntah..aku blurr nih' dgn membawa buku seni


aku jalan cepat2..naik tangga kalut2..xpandang kiri xpandang kanan..

'ushhh, cepatnya cikgu g kelas?!' aliffudin si beg pink
'hoh?! sy semangat nih'
padahal aku blurr

aku sampai, tp xde sape. aku bukak pencil case. bwk kluar marker pen. ready nak tulis nota.

'eh ckgu, ajar agama eh? skang agama kan?'

aku usha jadual semula... aisemen....

HARI NI SELASA BABE, BUKAN RABU!!

p/s: perlu ke aku cabut rambut2 putih itu?? or perlu ke aku dye rambut kaler merah garang? hoho

2 comments:

diyana April 8, 2009 at 9:28 AM  

hahahahahahha..hg ni kema.....lawak betul,...klo ader anugerah blog lawak...hg la calon2 nye..

milley's mom April 8, 2009 at 8:39 PM  

kema..thats sound teruk dah case ang nih.hahaha..next time jgn lupa check jadual ye chekghu kema..