::the playground::

+++ it's all about proximate & ultimate +++

deep n serious thinking

ouh..susahnya idop aku skang ni! MIGRAIN!
naseb baik linda call td n ajak lepak.
hmm...dah lama xkua lepak semenjak hausmet2 aku nih rajin membeli brg dapur n rajin pula memasak.
kengkadang mkn kat lua pun best.
leh rilek2...leh hirup fresh air(yg berapa fresh actly)...and yg plg penting leh cuci mata! hehe

canteen day tinggal 2 hari je lagi. brg2 pun belum cari. sabtu ni sure bz banget! n ahad sure penat banget!
ouhhh!!! otak aku suda letey suda..

ntah kenapa, mggu ni aku lebih serius dlm kelas sains berbanding sebelum ni. kelas seni aku leh lepennnn lak. hoho.
budak2 form 1 ni xleh bg muka lebih2. kang naik atas pale.
seriously, aku sgt serius skang ni.
aku rs budak2 tu pun dah makin gerun ngan aku. mmg dah x pyh jerit2 dah. aku cekak pinggang sambil merenung tajam, enuff! cukup utk zip mulut budak2 tu..HAHAHA(gelak jahat nak mampus)
tp yg x bestnya bila aku buat camtu, scr otometik muke aku berkerut seribu tambah seringgit.. pastu bila aku sedar muka aku dah seribu serinngit punya kedut, aku pun palingkan muke kat whiteboard,then tarik bg tegang balik dahi aku tu. hohoho. im scared of getting wrinkled! serious shit.

p/s: kalo kamu rs tak reti jawab and x paham satu habuk pun, tlg diam dan dengar. tp kalo kamu rs dah bijak sgt and x mau dgr sy ajar, sila keluar dan pegi toilet ke...duduk kat sana diam2.nak tdo dlm toilet pun ikut suka kamu la..sy x larang. OK?

agak2 korang, korang akan diam tak?

skang tgh ngaja bab density. byk kire2..tp aku tak berkire2 dah nak laser bebudak x cukup umor nih.

p/s/s: aku masih berkira2 nak pakai baju ape nnt schoolmateS aku nak kawen nnt..huhu..musti mau glemer~~~

1 comments:

nurul April 16, 2009 at 7:13 PM  

"aku pun palingkan muke kat whiteboard,then tarik bg tegang balik dahi aku tu. hohoho. im scared of getting wrinkled! serious shit."

weyh tergelak2 aku baca wey..ahahaha