::the playground::

+++ it's all about proximate & ultimate +++

hapdet la ni!


haha
dayah...dayah...
tertunggu2 ke?? aisemen...bukan ape. sejak 2 menjak ni, kureng idea la nak menulis kat sini.. balik2 mesti cerita budak2 ngengong kat la salle tu je la.. xde benda lain pun nak story kat sini..

fyi,
i'm taking a break ni. td pusing@fenin buat soalan untuk mid year exam nanti. aku benci betol kalo time2 nak edit ni. boleh sakit jiwa.. tang menaip, ok je. tp bila dah start wat hal time nak edit tu...memang bengkek tahap tumor la. so, b aku weng~ baik aku stop.

and fyi lagi,
aku kena langgar lagi. kali ni dgn honda civic. kecik skit dr dulu...treler!
hahaha. (apesal aku gelak?)
tp btol la ckp org, kalo dah second time kena, sure x gelabah sgt. cepat je aku trun dr kete. siap pen ngn notebook. amik fon number, ic number and plat number si pelanggar itu. aku lebih steady! x mengamuk sakan dah and x bangang mcm dulu dah. si pelanggar tu budak lagi, bwk kete bos pulak tu. cuak bagai nak gila la dia. kesian mmg kesian,,,tp aku kene kesian diri sendiri dulu la. money is money!


p/s; gambar di atas xde kene mengena dgn cerita di bwhnya.. saje. rs chumel je kan? kan kan?

0 comments: