::the playground::

+++ it's all about proximate & ultimate +++

all i need is rest

ala....benci btol kalo typo!
aku nih selalu je.
typo ni sama je mcm terlajak perahu yg boleh diundur..tp, kalo dah ter'submit...maka jadi la mcm terlajak kata, buruk padahnya!
ye tak? kamu kamu setuju? tak? hmm....lantak kamu.

bercakap tanpa berpikir itu sgtlah bodoh.
dan sape2 je yg mengamalkan perbuatan itu tergolong dr golongan yg bodoh juga.
dan aku sedar dulu2 kala aku antara manusia2 itu.
tapi, masa mematangkan kita...cewah!

sgt tak seronok bila ada hati yg mengecut/mengecil kerana kita. dan lebih tak seronok bila kita langsung tak sedar hal tu...maka, having lots of honest friends is dem important.kan? mmg kebenaran kdg2 menyakitkan...but we hv to learn how to chew and gulp the bitter parts of life.kan?

'weh, ketiak kau busuk lah, hambik ni' sambil hulur deodorant skit~~

hah! kwn2 mcm ni la bagus! ckp depan, kritik depan..
BUKAN
cakap belakang...kutuk belakang...
kan kan kan?

p/s: i wangi, ok? atas tu contoh je.

tp, byk kali kamu kamu pikir pun...aku pasti, memang tak ramai pun sanggup telan peria mentah2 kan?
bukan kamu kamu je. aku pun sama. tak DENY langsung. :p

hmm...
aku rs aku dah melalut. tp x pela. aku dah warn awal2 dr dulu kan?
'x perlu paham' adalah salah satu rules di sini.

tp, sampai skang aku rs nak mtk maaf kat sorg kwn yg mungkin kecik ati dgn aku bulan lepas. tp aku SEGAN ah...
camne ni??
wuuuu~~~

2 comments:

milley's mom April 19, 2009 at 8:42 PM  

sorry is the hardest word to said kema..its true.tapi kdg2 word tu dpt menjadikan sume masalah selesai..insyaALLAH..jgn segan nk ckp sorry okay..asalkan kite ni ikhlas nk mintak maaf dr die..bukan kite nk main2.ikhlas dr hati kite..insyaALLAH die akan maafkan ang..dah segala masalah akan selesai..insyaALLAH kema..jgn segan eh..ckp je...

k3i April 20, 2009 at 6:31 AM  

hoho...tq for d advice.