::the playground::

+++ it's all about proximate & ultimate +++

ntah.

eh, mcm interesting plk bila aku tersebut psl drama melayu.

mostly, malays dun like malay drama... esp the urban people la... urban beb, mn layan malay drama.

syntax error di sini, aku bukan urban. sub urban sj. ahakz!

i am not saying i hate malays dramas 100%...but sometimes, it just annoys me with all the draggings.. and aku pecaya, selain sinetron indon yang pelakonnya boleh buat muka yg berbeza atau sama atau statik selama beberapa saat, kdgkala boleh mencecah minit, pelakon drama melayu juga boleh buat mcm tu. cuma drama melayu ni makes sense jgk la ...

useless scene dlm drama melayu terlampau2...scene nak breakfast cthnya, dr taruk roti dalam pinggan, taruk jem atas roti, sampaila taruk roti dalam mulut pun ditunjuk satu2..wat de hell men? scene2 x berguna tu, xperlu la kau taruk. andesten??

kamu tgk saja 'olivia' setiap ptg, pukul 6, tv2. kat situ korang boleh tgk 'bakat' pelakon indon yg "mantap" gile...esp masa cameraman focus kat muka selama bbpa saat yg agak pjg.. haha..
kakak aku layan cter ni, aku terpaksa layan gak sbb ptg2 dah xde cter cina yg best. :P

oh, aku tiba2 teringat kat pakcik(sama umur aku, tp rmbut byk uban,so dipanggil 'pakcik')...classmate skolah dulu. penah skali aku ber'sms' dgn dia, tiba2....

pakcik: wei..

aku : apa?

pakcik : aku nak blah dah

aku : awat? nak stdy?

pakcik : sembilu kasih nak start dah.


huh??!!!??? aku x penah sangka sang bijak dlm kelas aku layan sembilu kasih! iish ishh ishh...

2 comments:

Anonymous November 4, 2008 at 3:08 PM  

ko tgk cite chocolate thailand tuh. lg layan!!!

k3i November 4, 2008 at 8:09 PM  

tv brape?

impostora, tv9, 12pm pon aku layannnnnnnnnnnn~~~~