::the playground::

+++ it's all about proximate & ultimate +++

jiwang...perlukah?

mood lagu indon kembali merasuk! (tgh donlod lagu lagi)
sejak aku tgk drama ely mazlein-cinta dalam hati, aku gile indon jap... haha..tp mgkin x lama...

dah lama aku xlayan drama melayu...tp ntah knapa aku terlayan pulak mlm tu..
xdela sedeh sgt..jalan cerita ok je...tp aku sentap dan merentap je sbb background msic dia pakai lagu ungu " cinta dalam hati" ..ya..dorg gn tajuk drama sama dgn tjuk lagu. hum..aci ke? persetan je!

aku plg x puas ati ending cter tu! warghhhh!!! aku plg xsuka ending bodoh. bagi la hepi ending sikit. nak wat org xle predict pun agak2 la dude! kesimpulannya, aku mmg sorg pompuan typical yg slalu mau happy ending. HAHA. pastu lak bia ending tergantung..konon2 nak suh si penonton guna otak la tu...oi tukang direktor..cerita anda xperlu guna otak, sy boleh paham! (mcmla dia bc...)

wahh...aku emo skjp. :P

relax babe..

**sesi cooling down.


erm...yg aku nak tekankan d sini, aku suka lagu "cinta dalam hati" tu.
itu saja. yep, dats it.

jukebox: ungu-cinta dlm hati (sudah 3kali sy ulang dgr dlm ms 15 min yg lps)