::the playground::

+++ it's all about proximate & ultimate +++

best vs tak best

aku nak tgk masa depan aku di la salle...kejap~~~~~~~~~
huh..ok!

ishk..i'm going to think positively..yeah start from now! mgkin akan jd sumthing fun mungkin??

perkara yg aku rs best ttg all boy school:

1. aku mgkin jd hot babe bak kata eja
2. aku takkan jumpa kapel tgh kiss kat tangga sekolah.
3. tandas pompuan mgkin bersih sbb xramai species tersebut.
4. aku xkan jmpa catfight antara student
5. xkan ada student yg tny.."cikgu beli katne handbag ni?" atau..."lawa la brooch cekgu...beli kat avon eh?"
6. aku akan jumpa laki2 yg berbadan sasa dgn 6packs...masa sports day...dan xde sapa akan perasan aku tgh usha dgn seronoknya sbb semuanya atletnya laki2..ngeeee~~~
7. kebarangkalian nak terjumpa student nangis sgtlah sikit..
8. xde pompuan gedik yg jeles ngan pompuan lain...kemudian mengata di depan aku...
9. xde student mengadu period pain..
10. xde student pompuan yg malu2 kucing bila aku ajar reproductive system..dan menyuruh aku change slide cepat2.


perkara yg mgkin x best ttg all boy school:

1. xde org nak puji betapa cantiknya baju yg aku tgh pakai.
2. bosan dgn bau peluh bdk laki..erghhh!!! lg2 ms kemuncak tengahari..erghhh!!
3. xde bdk yg dok terjenguk2 kepala 180 degree nak tgk heels cantik aku. haha
4. setiap hari akan jumpa si laki mata 'superman'..tgk pompuan..bgi nak telan.
5. mgkin ada student yg sj2 suka ati nak jd flirty...go 2 hell.
6. hari2 nak termuntah setiap kali lalu tepi tandas laki..hancing!!
7. mungkin makanan kat canteen cepat hbs sbb mostly boys kuat selera makan. dan aku termati selera makan bila ternampak sang gelojoh.
8. cegu pompuan xberapa ramai buat aku jd segan nak lepak lama2 kat bilik guru.
9. segan nak cakap ngn cegu laki bimbang disalahtafsir..
10. mgkin aku xkan jd "hot babe" sbb aku "lion queen". erk!

8 comments:

nurul November 5, 2008 at 10:33 PM  

best~

-mungkin ang akan jumpa 'rachel ray' yg berbadan sasa dgn 6packs
.erm..mungkin2

"aku takkan jumpa kapel tgh kiss kat tangga sekolah"
-kalau sebaliknya mcmana pulak..ngeriiiii

xde student pompuan yg malu2 kucing bila aku ajar reproductive system..dan menyuruh aku change slide cepat2
-kalau depa suroh stick kat slide tu lama2, then tenung lama2 pulak?apa perasaan ang?
hahahaha

xkan ada student yg tny.."cikgu beli katne handbag ni?" atau..."lawa la brooch cekgu...beli kat avon eh?
-tapikan depa akan ckp..eh, lawala body cegu 35-28-36


kesimpulannya NGERRIIII wey~~

nurul November 5, 2008 at 10:39 PM  

xbest~

xde org nak puji betapa cantiknya baju yg aku tgh pakai.
xde bdk yg dok terjenguk2 kepala 180 degree nak tgk heels cantik aku
-xpyh beli bj,kasut byk2. bole jimat, kita kan nak pi vacation oversea

termati selera makan bila ternampak sang gelojoh.
-makin kedingla ang,asyik berdiet ja

segan nak cakap ngn cegu laki bimbang disalahtafsir..
-ni aku disagree.aku rs boys lagi la xkisah kalau mcm tu.tp kalau girls yg mengata/gossip lebih2.so ang ada peluang tangkap sorang-2.lebih bg aku.hheeee

ang mmg "lion queen"@_@
-budak xkan pijak kepala punyala..

cau cin cau

ps nnt bg la budak ang baca blog ang yg cool nih
mesti depa syiok dpt cegu yg cool aka cegu fizik zar-f5mrsmpdrm

k3i November 5, 2008 at 11:55 PM  

haha....sgt bernas antara comment2 anda itu..ya.akan aku pikirkan.

k3i November 6, 2008 at 4:01 AM  

uish..tlg bg semangat skit boleh x? waa...aku dah gabra thp cipan nak muntah semut dah ni..
hg lg nk takut2kan aku..huhu...

"eh. lawa la body cg, 35-28-36"

uishhh,,salah tu..kurangkan angka tu..tu byk sgt tu...haha..

nurul November 7, 2008 at 12:09 AM  

byk ke..aku pun xtau yg mana sesuaeeiiw

nani November 8, 2008 at 11:30 PM  

dan yang penting dekat dgn rumah aku. uahuhauhauha..

and, mungkin terjumpa cikgu laki2 yang jufa berbadan sasa, single, dan menarik untuk dijadikan teman hidup ~ adoih..ambitious bangat bayangan dan berangan ini ! :P

good luck syg~ callah aku

nurul November 9, 2008 at 5:23 PM  

itu plg pntg hananika chan^-^

k3i November 13, 2008 at 7:00 PM  

oh..gatalnya kwn2ku ini...
jgn aku terjangkit kegatalan kamu sudahlah..hahaha