::the playground::

+++ it's all about proximate & ultimate +++

the reason

salam~~

lama xdgr kabar dr sy ini kan? hahaha..gediks lak!
brape lame ah?? lama gak la... tempoh yg lama jgk la sampaikan encik mat pon rindu entry aku..(haha...thehanani tlg jgn marah yer?)

perkara sebenar yg berlaku yang memnyebabkan ketiadaan aku sepanjang ini sgtlah simple.. there're 2 reason.. as u all know... i was SICK! damn sick. xpernah sakit seteruk itu...nak kata demam je...bkn...ntahla...virus ape ntah la yg xmau meninggalkan badan aku ni selama hampir 2weeks. badan x panas, kepala x sakit... tapi aku batuk yang sgt kronik sampai ade mslh penghadaman... apa aku makan sume kluar balik..sampai nafsu makan mati 100%... hidung berhingus hijau (euwww) hijau pekat..x cair cair...huhu.... hidung tersumabt mcm nak gile.... dada aku sakit... sbb lelah yang x lega2..nak tido tp xboleh tido...so aku hny mampu tdo scr duduk. can u guys imagine how i'm suffered??

jgn tny la aku puasa ke x... aku xcukup kuat utk puasa...terlalu lemah. tahun ni rasanya tahun yg plg byk aku tinggal puasa. eh, tak jgk la... ms aku form 1 aku puasa xsampai seminggu pom. sbb sakit teruk gak..kna operate..huhuhu..yes. i was weak n fragile..sigh~~

and i'm not completely well rite now..i'm still coughing..but the mild one lah.. no kahak, no pain.. and good thing is, my nose is not 'running' anymore..huhuhu..
i cannot get angry easily coz everytime i yell, my heart beat like crazy.. i cant breath...it sux! it really sux till i keep thinking dat i wll die of heart attack or some hi blood pressure someday.. cz tell u what..i just couldnt stand a slight shock! wuu~~`

ahh... to tell you how sick i was... i lost 5kg bcoz of that 'suffering n unbearable' time. what a shock! mak ckp mana taknye..hari2 nangis! huhuhu...xmalunye kan??? tp aku rs dgn menangis aku rs sakit tu cam kurang sikit la... hahaha... alhamdulillah... aku dah smakin sehat.. mgkin ada hikmah d sbalik semua ni... sepanjang tempoh tu... mmg buat aku ingt MATI je. buat aku sedar sikit.. manusia x selalu sihat..bila sakit br dia insaf sikit ...hmm....

and the second reason is...... jeng jeng jeng....
sbb streamyx kna potong! hahahahahaha....xbyr bil pny psl...hehehehe...ni br boleh connect blk..sbb br pegi byr...sbb baru dapat gaji.( anak yg baik sbb guna duit sniri byr bi) kan kan? :p

fyi ...
aku dah brenti jd cegu taski. hehehe... bulan sepuluh masa utk berehat dan bersenang senang di rumah dgn hati yang lapang sbb bulan sebelas nak chow dah....POSTING BEB!


ANYWAYS,

selamat hari raya to all!!!!!!

yeayyyyyyyyyyyyyyyyyy......

0 comments: