::the playground::

+++ it's all about proximate & ultimate +++

2 hari seblom raye

yoshhh!!!

dah 28 ramadhan..lagi 2 hr je nak ry..i'Allah~~
tp excitement tu makin lama makin kurang bila umur meningkat.. bagi aku la.. xtau la org lain. tapi seriously, aku mmg cam dah x heran dah..raye ke x raye ke...sama je.. ishhh...cam x baik plk ckp camni..tp nak wat camne..mmg tu yg aku rasa..huhuhu..

org bila dah nak hbs puasa mkin tough je..rilek je posa..tp aku rs cam makin lembik lak.. xlarat doww.. tdoo jek..hahaha... hampes bak kata nani. :p

tahun ni mmg umah aku sebok gilosssss.. bkn sebok wat kue raya pon.. mak sebok jahit baju yg menimbun2 tu..aku tlg2 jahit tang yg kena jahit tangan. abah still dok wat gulai kawah batang pisang yg licin, sold out hari2 tu..adik2 aku pon same join venture.. dikcik br blk dr shah alam smalam.. (konon nak rasia pointer dia yg xsampai2 tu...tp satu uamh dah tau.huahua) ayang? erm...dah masuk 3 tahun x balk beraye..tu la! sape suh dok jauh2 sgt..huhuhu.. abang? dia br seminggu keje kat FASTRON kat penang tu. and mgkin malam raya br da balk kot..

kemaren, ramai bdk batch aku dah dpt surat posting. so mmg btol la kabar angin dr SMS yg aku dpt tu... SMS tu btau, yg kitrg leh tau pnmpatan tgh bln 10 ni.. and utk sape yg kna posting sabah srwak akan dpt srt awal ... pastu..esoknya tup2 menimbum sms dr kngkawan tanya aku dpt dah ke blom srt posting tu... huhuhu... nak ckp happy... xjugak 1 nak kata x happy...pon x! apa sbnrnya prsaan aku...ntah la..
so, maknanya kalo aku xpat srt tu dlm mggu ni, means aku xkena la posting sabah srwak tu... huuuuuuuu... debaran masih drasai..
ahhh...x kesah la..asalkan aku dpt posting. mna2 ceruk malaysia pon akan aku pegi. demi anak bangsa! cewahhhh


p/s: waaaa...baju raye x siap lagik!!!! ni la nasib anak si tukang jahit! huhuhuu

0 comments: