::the playground::

+++ it's all about proximate & ultimate +++

percayakah anda??

percayakah anda bila saya kata.........

1. selama 15tahun aku hidup, aku menggunakan "kite" sbg kata ganti diri pertama...kerana merasakan "aku" terlalu lah kasar dan gangster buniynya..hehhe... pencetus yg menyebabkan "kite" bertukar kpd " aku" adalah mat due!! "cam budak kecik la ko ni ...asek,kiter ...kiter..."( zasppp....terselar hatiku!)

2. selalunya aku dapat 1st instint yg someone itu akan fofuler...
e.g: darren hayes pny lagu..insatiable...pny la aku masyuk dgr...tp bila tny org...sape pon xtau..tup2 xbper hr, lagu meletup!
daniel bedingfield- "if u'r not the one'... memula kuar xde sape peduli..aku yg syok sorg2 dgr kat hitz.fm...last2 aku nyampah coz byk sgt yg psg ringtone kat hset! bingit!!!!

andy, drummer estranged. tau tak? dulu2 dia tu drummer boy yg ekeh je kat "latte@8 hosted by jason lo?? innocent je rupenya...tup2 meletop..ganazzz la kunun bila buh eyeliner tebal2...ceh...hoho...iklan "tak nak" yg gigi burok pon dia gak! hauhauhaua...

3. sampai ke hari ini...jurnal yang teacher bi sediakan kat stiap klas masa form 5. teacher suh tlis apa2 aje...aku suka cetus kntroversi dgn menyelar tindakan beberapa pihak dgn bhs yg sgt tidak sopan..mencetus kemarahan beberapa nama besar...tanpa menggunakan nama sebenar. hny dgn satu trademark mereka tidak pernah menyangka sweet girl inilah yg menjadi dalang sebenar! hahahahha... siap ada yg dtuduh...dikutuk mati2an..padahal empunya angkara adalah aku!!!kahkahkah...

4. aku maseh bencikan manusia yang bernama "perokok"!

5. aku maseh boleh memakai baju yang berusia 10 tahun yang lepas...hehhe..jeles x?

6. aku boleh menangis dan ketawa pada masa yg sama..

p/s: stakat ini sahaja kot...later i'll post sumthin' more!

hati maseh bengkek tatkala tringat criter critu cegu maznah yg x bercerita tetang cara2 membuat kueh2 tradisional spt tepong bungkus, seri muka, tepung talam dsb...tanpa dpinta!!!!! AHHHHHHHHHHHH!! TIDAK!!!!! age-gap yang terlalu besar di antara kami membuatkan aku mahu menangis semahu2nya!!!!

isk isk sayonara!

0 comments: