::the playground::

+++ it's all about proximate & ultimate +++

gubra

hari jumaat..
hari yg plg ditunggu smnjak aku mula knl alam pekerjaan.haha
esok sabtu..
hari yg best gak, tp bila malam menjelma, mula xkeruan sbb kn iron bj,esoknya keje.

iron bj? bnda plg aku xsuka buat. xtau sbb apa. erm..kna bg suka.kalo x, ksian kt future husband dpt wife xnak iron bj dia..huhu..
salah satu perkara yg buat aku syok ajor bdk2 taski ni,,dorg xdenya nk kmplen ..
"'bj cegu kedut la..."
kalo dorg ckp cenggitu, esoknya gak aku resign. haha

ingt x bdk aliff yg aku conteng pipi dia ngn kapur tu? esoknya dia xdtg skolah..meraban gak la aku. xkan sbb aku wat dia nangis, dia xmo p skolah dah? buatnya ayah dia sue aku? waaaa..sape nak jd lawyer aku??

seb bek esoknya dia dtg.walopon lmbt. sempat aku meraban gak kjp tggu dia xsampai2.xkan xnak dtg skolah lgsg? elok je dia sampai, dia salam tgn aku, cium tgn aku..ni yg best dgn bdk kecik..hati still pure. xdenya nak dendam2 ngn cegu dia yg grg cam raksasa. pehtu trus ak tny,

" aliff, awat x dtg smalam?"

" aliff p ospital..."

" tgk mak ka?"

" xla..bwk mak p ospital"

" ooo"

actly, mak aliff p wat checkup lg pas operation removing her breast. she got breast cancer.mm... kesian aliff.

pasni xle grg2 sgt ngn bdk ni..kang saiko lak dia..

0 comments: