::the playground::

+++ it's all about proximate & ultimate +++

genap sebulan sebagai cegu taski










Today I made another boy cried! The second unfortunate kid actually..
Haha… I just lost my sanity and conteng aliff’s cheek with chalk! It doesn’t hurt, but he cried..maybe some psychologist could explain this.(?) omg! What’s on my mind?? Masalah berpunca di medulla oblongata atau serebrum? Ataupun di bahagian serebelum?? gosh! I was soo damn angry coz he still cannot recognize the damn simple alphabet. Even adham yg suka melalak setiap pagi, guling2 atas jalan pny xnak pegi skolah pon boleh jwb. Mana aku x geram?? Ada ke L jadi A? kalo M tukar ngn N, acceptable lgi..warghhh…kesabaran teruji btol! Dah la byk ckp! Sampai kan cg maznah pon pggl dia reporter TV3! Paham2 je la..kalo dah boleh jd tv3 tu mmg byk ckp sgt la tu..kaki repot bkn main lagi.

“ cikgu cikgu cikgu….emm…fakrul kan…em….dia kan….em…”

ahhh bikin pusing! Br 11 org budak kls aku..dah pening gile..


aiman fadhilah: budak pompuan yg comel la sgt..i like her coz she so hv much passion in whatever she do..pandai pon pandai..bc qiraati pon lancar.

Syazwina : “ ayah saya roti canai!” cehh ada ke plak? Aku tny ayah keje apa, dia jwb gitu?! Dasar budak hingusan! Hoho .. slow skit bdk ni..kdg2 rs nak pelempang pon ada..hrni aku suh dia berdiri kat depan. Padan muka..naseb ko la labu..angin cegu xbaik ini hari! Pastu monyok sampai ke sudah. Haha

Farhana : erm.. the sweetest girl in town! Lemah lembut ja..siap ada secret admirer lagi! Xbyk songeh sgt..tp yg lemahnya…satu2, dia dtg tny aku..huh!

Azam : budak plg mamai dlm klas! Erm ..one moe thing! Sgt lah pengotor! Bkn apa..mak ayah bz sgt jg kedai runcit..anak main dlm longkang pon tarak heran pny! Aku ni la yg dok tlg potong kuku yg hitam legam penuh parasit tu! Buku pon masyaAllah..belacan wangi lagi kot!

Adham :
bdk senget..teleng skit dia ni..dah la suka meragam tiap kali dtg skolah.jenuh jgk la nk pjk msk kelas!
“ waaa…adham nak mama!!!! Adham nak mama!!!!” dah letih melalak ,,ok la tu…masuk klas wat bodo je..cam xde mende. Change into Completely different person! Ajaib!!

Aliff: setiap yg tertera di atas…sgt menguji aku sebagai manusia normal! Tp dia kiut sgt…kdg2 aku sj je cubit pipi dia! Haha sampai merah!

Fakhrul : sensitive gile!!! Tp pandai melukis…xbyk songeh! Keje always beres! ( the first kid I lay my hand on..(pukul la tu..sesi sergah –menyergah sbb still x knal huruf ‘YA” walopon dah ulang almost 5days… gabra gak la 1st time dia nangis.huhu

Izzul : i can guarantee that he’ll be the most sopan and kemas in future. Tulisan plg cantik dlm kelas. N yg plg mmbuat aku kagum, each word he’ll underline..ganazzz x? aku pn x mcm tu.

Shafiq : anak lawyer. Tp suke kencing lam sluar. Seb bek sepanjang dalam klas aku dia xpnh wat keja x pekdah tu..kalo x….nahas ko! Wahahahaha(gelak jahat tahap raksasa otromen)

Fariz fawwaz
: the brightest in cls.. “ cikgu, sy nak buat keja!” what??? Masuk2 kls pg2 buta nak mtk homework?! Akukah yg tdk normal??

Daniel fierza : aiyak! Penah terberak dlm sluar! Huhuhu..aroma mencengkam jiwa! Maknye Indon, tp nseb x speaking indon..huhu..agak pandai, kemas orgnya..tulisan pon syok je tgk! ( tp………….insiden berak lam sluar msih segar dlm ingatan! Erghhh)



p/s: masih rs bersalah tringat air mata aliff..huhu...

1 comments:

Fadhilah Rozley March 25, 2009 at 8:02 AM  

salam..

mungkin awak xknl saya..

tp ketika sya mennulis nama sya d google..

tbe2 sya terpandang nama anak murid awak itu..

sama sprti nma sya..

maaf xknal kan diri..

nama sya Aiman Fadhilah Bte Ahmad Rozley..
duduk d Sepang..

klo ada klapangan..
jenguk2 larr blog sya..

link blog sng aje..
aimanfadhilah.blogspot.com

wassalam~~