::the playground::

+++ it's all about proximate & ultimate +++

18ogos08- satu hari dalam hidup gue

salammmzzzz

i woke up 7am. solat subuh GAJAH. then on my laptop. waiting for something..
mom get angry.

'" pagi2 bute dah bkk pc. sape nak basuh baju?????"

" ye la........." tanpa byk soal. memikirkan betapa x rasionalnya tindakan meng'on pc sebaik sj mata celik.

searh for this and that.. that 'thing' still not finish. i kept waiting. wait... wait.. wait... n wait...
still..INCOMPLETE! demmit.

3 round basuh bj..almost finish but suddnly...pagi makin gelap..hampir 11 pg.. tp suasana mcm 6pg.. sejuk..........brrrr.... tdo sedap ni.

"mak, camna nk sidai bj? cam nk ujan je nih?" ayat2 nk ngelat! huhu

" biar la dulu" kata mak.

" huihiihuihiiii...." seronok!

PC ,masih ON. masih aku menunggu.....
tgu..........

tp mata xdapat tggu lagi. aku harus menjalankan duty sbgi makhluk Allah yg sukakan nikmat tdurrrr..hahaha...

jam 3ptg.
terjaga! baru terjaga! gilossss! hape pny manusia ini? i cant blame myself cz my body was too tired. i didnt get enuff sleep past 4 days.get prepare for that day.my cnvocation day.. its tiring!!
i drove from tg.malim to ipoh. ipoh to sp.. tukar syif ngn abah la tp... thank god my legs started to numb right after we arrived home. safely....ALHAMDULILLAH....

shessshhhh... xsiap2 lagi ke donlod ni?? dah bper hr tgu xsiap2 lg?

5pm.. finally..downloading completed!
yeehaaaaaaaaaaaaaaa

and i watch the 'sleeping with the enemy' for the second time after .....ahhh..how many years ah??
n it still 'creepy'.. huuuuuu...psycho pny hubby! mntk simpang dudezzz!!


6.30pm:

abah : adik!!!! awat x btau abah ni??? ingt abah xnmpk ka?"

aku : hehehe..dah depa xbtau..adik pon xbtau la.... ala...skit je!" ectly..adik2 aku dah kna warning ngn aku.shut your mouth,ok???

huhu..viva sx kakak aku di ter eksidenkan oleh aku ms reverse..langgar tiang kat upsi..hbs bumper...kemek gak la..skit jerrrrrrrrrrrrrrrr..hahaha

"terer kannnnnnnnnnnn...." kata2 abah yg menyentap paru2 gue! uhukssss

2 comments:

Anonymous August 19, 2008 at 6:52 PM  

hahaa..aku pun penah langgar keta mak aku
diam seminggu

Anonymous August 19, 2008 at 11:22 PM  

haha....
yg lawaknya kakak aku tny sape uat..sape pon xngaku! haha