::the playground::

+++ it's all about proximate & ultimate +++

surat utk akak yg marah2

semalam aku bengang kat sekolah tak habis lagi.... aku harap blood pressure aku still normal. ouh, hampanya hidup aku..

tak berjaya ke aku jd cikgu?
tak sesuai ke aku keje macam ni?
takde gaya ke aku megajar?
teruk sangat ke ?? teruk sangat keee?????

****

akak, teruk sangat ke saya kalo saya terilangkang sehelai kertas tu?
lagipulak, bukan saya hilangkan pon...cuma misplaced je... pastu sy jumpa semula...
tp,, apakan daya.... hal tu mcm dah bg tanggapan buruk akak pd saya..seolah2 sy ni irresponsible. bukan!! saya bukan kak!!

akak,
kalau ye pun akak nak marah...
manis2 kan la sikit muka tu...
nak marah sy...jgn la buat muka gitu... saya tak jadi takut...tp sayangnya saya dah mula ilang hormat pd akak... kesiankah saya pd diri sy??? tak?? sy kesian kat akak...sbb mgkin akak dah menambah sorg lagi manusia yg sakit hati dgn akak... saya tahu, akak taknak kan kalo camtu? sbb saya tahu, akak jenis org yang nak cr bahagia akhirat. betul x akak?

akak, xpe la....saya pun malas nak ckp byk2..cakap banyak2 pun, bukannya akak bc surat ni pun....tp kalau la ditakdirkan akk terbaca...alhamdulillah~~

sekian,

1 comments:

milley's mom September 9, 2009 at 12:44 AM  

akak tu marah sgt ke babe???lantak die la..