::the playground::

+++ it's all about proximate & ultimate +++

aku tak tau ape yang kau rasa...dan aku tau kau tak paham apa yang aku rasa

seronok pula aku dtg jenguk ke sini...bukan ape, aku rasa macam dah byk sgt kawan2 yg slalu aku jumpa yg baca blog lagi satu tu...kadang2 bila nak menulis, asyik terpikir...ish, patut ke tak aku tulis ni....eh, xpe ke aku cerita hal ni... ala..bukan banyak pun rahsia..hidup aku tak berapa misteri. macam org biasa...so, kalo korg terbaca pun ..aku bukan amik port sgt~ ape la sgt~~ x luak kot.. :p

tp....hmm..tu la masalahnya, mmg aku nak cerite, nak luah, nak org tau, tp....biarla org yg sesuai sj yg tahu. kan lebih baik cenggitu?? spy permasalahan tu org yang memahami sj tahu.. bila yg xberapa nak paham tu bc jgk...mula la cerita tokok tambah penyedap rasa sekeliling pinggan. haha. lantak aku ok~

mmg entry melalut..malas nak cakap byk. yang aku tau, citer ugly truth mmg best! terbaekkkkk!!! antara rom com yg penah aku tgk so far.

sekian, wassalam

0 comments: