::the playground::

+++ it's all about proximate & ultimate +++

menunggu```~~~

dyh: dok tggu posting ke?

hmm...soklan itu lagi.

aku: a'ah. tggu konvo, tggu posting, erm..tggu jodoh! mcm2 aku tggu.hehe

dyh: aku tgu jodoh.tgu bulan jatuh ke riba.(huhu)

dayah..dayah...ni semua penangan cuti sekolah la pny pasal...merata2 kenduri.aku phm~~~ huhu..tp kan..xpela..kita biarkan nani n mat bahagia..haha..bye mgkin sng ati br pas engaged. aimi pon bermanja2an ngn zuhri dia..ayat aku xtau..secreto d amor sgt! juliza plak sure best menikmati saat2 manis alam perkahwinan kan?(walopun aku xdjemput..huhu..)
ahh..pedulikkan itu semua..kan ajal maut..JODOH ditgn TUHAN? so, kita enjoy! haha ~ siot je rs tetibe


erm.. dah 3 hr aku jd minah kilang...wat kali kedua dlm idup. 1 st time masa fnl break sem 3 kot.. erm kali ni keje kat kilang tu lagik.. br 3 hr. aku n ayang dah merungut2 penat kat mak n abah.(tak larat la) serius xtipu! jari pon nak berkmatu pon! kesian btol..ni pak lah pny pasal la ni! minyak naik..rege cam2 naik...nak tak nak..xkan nak melangut kat umah je? mkn tido makan tido tgk tv? giler ke hape...biar la jadi manusia berguna skit! xpasal2 paklah kna lak..hahaha..(erm..bila la paklah ni nak mati? dusyum!!! kna penampar kalo mak dgr! hahaha)

pg td pegi taski abim..kununnya ada kekosongan jd pembantu cikgu taski..seronok btol tgk ragam budak2 kecik cenonet tu sume..(konon2nya aku pembenci budak2 ..tp aku la mansia pertama akan terkam dulu setiap kali jumpa budak kecik, hahaha) xtahan~~

tp yg xbestnye cikgu tu suh aku apply kat ABIM. jd cikgu tetap.ala...xnak la terikat2 pulak..susah kalo nak cuti nnt...dah la bln jun ni ada interview, bulan julai nak jalan2, bulan lapan nak konvo..hem, byk sgt agenda..so, terpakse la aku tolak tawaran tu..kak long pon kata, "xpayah la...gaji bkn byk pon...takat 4 5 ratus je.." tp duit bkn masalah besar...yg aku nak pengalaman..seronok la tgk muka2 yg paham setiap kali lpas kita ajar...wahhh kembang kuncup je rasa...x terkata lah!

" cikgu..cikgu...tgk naufal ni.. dia berdiri! td cikgu surufh duduk kan?"

alahaiiii....comelnyer bebudak ni..

" cikgu..cikgu...tgk dia ni...dia bercakap..cikgu marah kan? "

iyer sayang~~~ diam. jgn bising tau! (tgh sabar lagi))

"cikgu..cikgu...td dia ni letak kaki dia..nak bagi org jatuh!"

ye?? xpe.nnt cikgu marah( masih dapat kawal emosi lagi..huu)sbb bdk2 tu comel sgt la...

tapi...sygnyer cikgu xleh ngajar kamu semua dah,.. x sanggup nak pikul tanggungjawab besar ni.. lagipon ini masa aku cuti lagi..nnt dah posting nnt, i'll make sure i'm prepared to be the greatest teacher in the world! caya lah!!!

2 comments:

Anonymous June 17, 2008 at 11:52 PM  

awat nama aku appear bukan main elok lagi dlm blog ni..cis...

Anonymous June 18, 2008 at 2:19 AM  

http://envcaretaker.blogspot.com/ visit my blog =P